вторник, 16 января 2024 г.

 Логіко - математичний розвиток .

Тема : Задача .


- Доброго ранку , любі малята ! Морозний січневий ранок за вікном . А який день тижня на календарі ? 

- Сьогодні 17 січня . Більша частина зими вже минула , залишилася меньша частина зими .Тож вже ближче до нас весна і тепле яскраве  сонечко !

- Але проте, зима триває . 

-Після січня який зимовий місяць настане ? Лютий. Лютий найхолодніший місяць зими , тому має таку назву - ЛЮТИЙ,

- Якій  за рахунком  місяць лютийу зимовому календарі ? Який зимовий місяць був першим за рахунком  ?

Пограємо в гру " Лічі далі ." Поклади перед собою лінійку . Заплющь очі і постав вказівний пальчик (не дивлячись ) на лінійку . Тепер можно подивитися - на якій цифрі стоїть твій пальчик ? Тож продовжи від тієї цифри рахувати в сторону збільшення ; Повтори ще раз , але тепер рахуй в бік зменшення числа , тобто - в зворотньому напрямку . По можливості і за бажанням , можно ускладнити гру : рахувати в бік збільшення числа - парами : два , чотири , шість ....

- Малятка , на дворі морозно , холодно , а так хочеться тепла і літа !

- Тільки забажали , аж ось опинилися на лузі ! Назвіть всіх  , кого ви бачите на малюнку.

- Серед тварин   є такі ,що люблять пастися на лузі , а є такі , що не виходять з ферми на якій мешкають , а є мешканці пташиного двору .

- Порахуйте і запишить у зошит кількість тварин на лузі , тварин з ферми та птахів .

- Знайдіть серед птахів і тварин  - близнюків .

- Порахуйте всіх комах разом .

- Хто на цій картинці є зайвим ?  Чому вони  зайві ?


- Вчора до нас на заняття приходив хлопчик Нічогонезнайка . Він щиро дякує вам за добрі поради , шле вам вітання . Він вже одужав .Сьогодні Незнайка нам надіслав декілька цікавих математичних запитань - загадок  :

1) Щороку дідусь має чотири їмені . Які ? ( Зима , весна , літо , осень .)

2)Нас сім братів , роками однакові , а іменами різні .( Дні тижня )

3)Дванадцять братів , один за одним ходять..

- А ще Нічогонезнайка пропонує нам розв'язати задачу :

Ростуть 4 берізки . На кожній з них по 4 гілочки . На кожній з гілок по 4 яблука . Скільки всього яблук на деревах ?

- Малята , задача складена правильно - є числа ,є питання , та разв'язати цю задачу ми не можемо  , адже на берізках яблука не растуть .

- Згадаймо, з чого складається задача ?


- Розв'яжіть віршовану задачу . Запишить  у зошиті :


-Хвалькувата ворона вихвалялася , що вміє приклади складати , бо не знала , що розумний Сніговик вміє добре вирішити будь - який приклад , ви , малята поспішайте , швидше Сніговика відповідь давайте(усний рахунок ) :


- Під час прогулянки зверніть увагу на дерева і кущі . Як можно взимку відрізнити дерева ? Чому  це важко ? (  дерева легко відрізняти  по листям , взимку дерева стоять голі )

Після прогулянки намалюємо разом Сніговиків ( можно одного ).

Для роботи  нам знадобиться : бажання малювати , веселий настрій , долоньки  , фарби ,  вода в непролівайці , пензлик , тонований аркуш паперу в блакитний колір . Чекаю на ваші роботи :

Завдання : зошит Математика стор. 34.

Нехай день принесе вам радість і  добрі новини , буде спокійним і добрим !


Комментариев нет:

Отправить комментарий