- Доброго січневого ранку , мої маленькі друзі ! Добігає до кінця другий місяць зими , залишилося у каліндарі лише два дні січня . Попереду останній місяць зими - лютий !
- Чи звернули ви увагу на те , що останні дні січня стоять похмурі , сніжок тане , навіть іноді дощить ? Мені здається : то сумує Зима .
- Як ви гадаєте , чи є привід засмучуватися Зимі ?
-Я запитала у неї і почула відповідь , що час швидко минає , незабаром скінчиться Зима , а на зміну їй прийде Весна , і від Зими і сліду не залишиться , ніщо про неї не нагадуватиме.Бачите , є за чим журитися Зимі , сумувати .
- Щоб розважити Зиму я хочу запропонувати цікаву ідею .Але спочатку скажіть мені , малята , чи бували ви в музеях ?
- Хто ще не бував в музеї давайте дізнаймося ,що таке музей і які бувають музеї:
- В музеях зібрані різні речі , картини ,звуки , цікаві розповіді . Все для того, щоб люди милувалися ними і зберігали про них пам'ять .
- Давайте і ми створимо музей Зими ! Ми зберемо , в створений нами музей , ваші чудові розповіді про Зиму і чарівні казки про Сніжинку.
- А допоможе вам , хлопчики , скласти розповідь про Зиму - мнемотаблиця , завдяки картинкам розповідь вийде послідовною і цікавою :
- І вам , дівчатка , картинки допоможуть скласти чарівну казку про Сніжинку :
Д/гра " Зимонька яка ? "- підібрати до слова " зимонька " лагідні, красиві слова- компліменти.
- Пропоную намалювати портрет Сніжинки не фарбами , а словами . Уявіть сніжинку , і намагайтеся підібрати для опису сніжинки якомога більше слів .
2) Який зимовий колір вважається головним ?(білий )
3)Що означає слово - " снігопад "? (сильно і довго йде сніг ) З кількох слів утворилося слово " снігопад "?
4)Чому взимку птахи переселяються ближче до людського житла ?
5)Де раніше почне танути сніг - в лісі , чи на городі ? Поміркуйте !
6) Яку користь взимку приносять синички людям ? ( живляться комахами , які перебувають під корою фруктових дерев )
7 ) Що страшніше для птахів : холод чи голод ?
8) Як зветься останній місяць зими ?
9 ) Порахуйте : скільки звуків у слові ЗИМА ?Складіть звукову схему слова.
- Молодці ! Впевнена , у кожної дитини у зошиті буде цілий снігопад сніжинок !
ЗВУКИ ЗИМИ ( імітація звуку ) :зберемо для музея звуки зими .
- Як виє зимовий вітер -...( у- у- у- у )
-Як рипить сніг -...( р-р-р-р-р)
- Як цвірінькають горобці -..( цвірінь - цвірінь )
- Як сніг чистять лопатою -... (шух, шух , шух )
-Як звучить радісний сміх дитячий - (ХА ХА ХА )
- Радіють діти зимонці , радіють і дорослі . Сьогодні ми добре підтримали Зиму , тож сподіваємося , останній зимовий місяць буде для нас добрим , а найголовніше мирним !
- Під час прогулянки зверніть увагу на горобців , як вони сидіть на гілочці : купкою , чи по одному . Вночі ,або коли на дворі лютий мороз, горобці збираються зграйкою , так вони зігрівають один одного, ті хто всередині , зігрілися переходять назовні , а ті хто змерз - у середенку . І у горобців також є добра душа і щире серце .
Завдання : зошит Зима , стор .14; для хлопчиків скласти розповідь про Зиму , дівчаткам - казку про Сніжинку .(запишить , будь ласка , відео )
Завтра , у середу , чекаю на молодших діток на онлайн занятті о 10.00 . Перечінь необхідних речей для роботи і посилання надійшлю у вайбер групу " Сонечко ".
Ввечері пропоную вам разом з батьками прослухати чудову казку Захаріуса Топеліуса " Зимова казка ":
- Чудової зимової погоди всім нам , радіймо кожному зимовому дню !
Комментариев нет:
Отправить комментарий