Логіко - математичний розвиток .
Тема : Вимірювання об'єму . Літр .
- Доброго ранку ,мої друзі !
- Малятка , до ведмідя на гостини завітали звірята .Радо зустрічає ведмідь гостей .
- Назвіть , хто завітав до ведмідя у гості ? Скільки звірят прийшло до ведмідя ?
- Хто з тваринок найнижчого зросту ? Чи є звіри однакові на зросту?
- Вишукайте звірят в ширенгу за зростом - від найвижчого до найнижчого . Кого ви поставите першим ? Кого другим ? А кого четвертим ?Тоді зайчик буде третім за рахунком стояти в ширензі .
-А поміж ким буде в ширензі стояти жабка ?
-Молодці !
- Ведмідь зварив з вишен компот . Який компот приготував ведмідь друзям ? Вишневий .
- Ведмідь не знає , чи вистачить компоту на всіх гостей .
-Давайте , малята , допоможемо ведмідю порахувати - скільки склянок компоту вміщається в банці .
- Поміркуйте, пригадайте : компот - це рідка , чи сипуча речовина ?Компот - рідка речовина . Рідки речовини люди домовилися вимірювати в ЛІТРАХ.
- Погляньте , на банці з компотом , у правому кутку, стоїть позначка - 1л.
-Що вона позначає ? Вона позначає скільки саме компоту вміщує така банка (ємкість ).
В банці - 1 літр компоту .
- Ведмідь зварив 1 літр компоту , спробуємо з'ясувати - скільки склянок(умовна мірка ) компоту ( рідини ) вміщується в 1 літрову банку .
Практична наглядна робота ( до виконання обов'язково! )
- Візміть банку ємкістю 1 літр .
- Заповніть банку водою .Наливати воду в банку будемо склянкою (200 гр.) . Порахуйте : скільки склянок вмістила 1 літрова банка :
- 1 літрова банка вмістила 5 склянок води .
- У ведмедя скільки в банці компоту ?Один літр .
- Скільки склянок компоту можно налити з 1 літрової банки ? П'ять .
- Скільки звірів завітали до ведмедя ?П'ятеро. Тож вистачить на всіх звірів по склянці : вовкові , лисиці , зайчикові , жабці та мишці . Всі звірі поласують солодким напоєм .
Запам'ятайте , малята , коли говорять : скільки в банці (пакеті , бутилі ) молока , соку , води, або іншої рідини , то вживають слово ЛІТР .
- На пляшках літр позначають коротко - літерою Л.
Робота в зошиті Математика стор .46-47.
- Малятка , пограймо в д/гру " Скільки кого та чого було ?"- дуже уважно слухайте віршик і запам'ятовуйте : кого і чого скільки було :
- Малятка , для наступного завдання нам знадобляться дві невелички баночки зі скла - скляні баночки . Наповніть їх водою до краю . Корінцями в воду опустіть цибулину .
- Чому саме в скляну ємкість ? Це для подальшого спостереження : як буде змінюватися коріння рослини , і як це буде впливати на ріст пір'я цибулини .
Після прогулянки прошу передивитися мультфільм про веселий автобус .
-Малята , допоможіть трактору навчитися вимовляти звук
[ р ], який ми з вами вчилися вимовляти і визначати в словах на минулому занятті :
Бажаю вам радісного настрію , буде радісно вам - будуть радіти поряд з вами інші люди !
Комментариев нет:
Отправить комментарий