вторник, 12 марта 2024 г.

 Логіко - математичний розвиток .

Тема : Вимірювання об'єму . Літр .

- Доброго ранку ,мої друзі ! 

  

- Малятка , до ведмідя на гостини завітали звірята .Радо зустрічає ведмідь гостей .

- Назвіть , хто завітав до ведмідя у гості ? Скільки звірят прийшло   до ведмідя ?



- Хто з тваринок найнижчого зросту ? Чи є звіри однакові на зросту? 

- Вишукайте звірят в ширенгу за зростом - від найвижчого до найнижчого . Кого ви поставите першим ? Кого другим ? А кого четвертим ?Тоді зайчик буде третім за рахунком стояти в ширензі .

-А поміж ким буде в ширензі стояти жабка ?

-Молодці !

- Ведмідь зварив з вишен компот . Який компот приготував ведмідь друзям ? Вишневий .

- Ведмідь не знає , чи вистачить компоту на всіх гостей .

-Давайте , малята , допоможемо ведмідю порахувати - скільки склянок компоту вміщається в банці  .



- Поміркуйте, пригадайте  : компот - це рідка , чи сипуча речовина ?Компот - рідка речовина . Рідки речовини люди домовилися вимірювати в ЛІТРАХ.

- Погляньте , на банці з компотом , у правому кутку, стоїть позначка - 1л. 

-Що вона позначає ? Вона позначає скільки саме компоту вміщує  така банка (ємкість ).


В банці - 1 літр компоту . 

-  Ведмідь зварив 1 літр компоту , спробуємо з'ясувати - скільки склянок(умовна мірка ) компоту ( рідини  ) вміщується в 1 літрову банку .

Практична наглядна робота ( до виконання обов'язково! )

- Візміть банку ємкістю 1 літр .

- Заповніть банку водою .Наливати воду в банку будемо склянкою (200 гр.) . Порахуйте : скільки склянок вмістила 1 літрова банка :


- 1 літрова банка вмістила 5 склянок води .

- У ведмедя скільки в банці компоту ?Один літр .

- Скільки склянок компоту можно налити з 1 літрової банки ? П'ять .

- Скільки звірів завітали до ведмедя ?П'ятеро. Тож вистачить на всіх звірів  по склянці : вовкові , лисиці , зайчикові , жабці та мишці . Всі звірі поласують солодким напоєм .

Запам'ятайте , малята , коли говорять : скільки в банці (пакеті , бутилі ) молока  ,  соку , води, або іншої рідини , то вживають слово ЛІТР .

- На пляшках  літр позначають коротко - літерою Л.


Робота в зошиті Математика стор .46-47.

- Малятка , пограймо в д/гру " Скільки кого та чого було ?"- дуже уважно слухайте віршик і запам'ятовуйте :  кого і чого скільки було :



- Малятка , для наступного завдання нам знадобляться дві невелички баночки зі скла - скляні баночки . Наповніть їх водою до краю . Корінцями в воду опустіть цибулину .


- Чому саме в скляну ємкість ? Це для подальшого спостереження : як буде змінюватися коріння рослини , і як це буде впливати на ріст пір'я цибулини .

Після прогулянки прошу передивитися мультфільм про веселий автобус . 

-Малята , допоможіть трактору навчитися вимовляти звук

 [ р ], який ми з вами вчилися вимовляти і визначати в словах на минулому занятті :



Бажаю вам радісного настрію , буде радісно вам - будуть радіти поряд з вами інші люди !









         

Комментариев нет:

Отправить комментарий