Логіко - математичний розвиток .
Тема :
- Доброго жовтневого ранку , мої маленькі друзі ! Сьогодні четвертий день місяця - жовтень . Який за рахунком місяць жовтень у осені ? А який місяць був перед місяцем - жовтень ?Який осінній місяць буде третім за рахунком ? Листопад .
- Молодці ! А зараз пригадаймо : скільки днів у тижні ? Назвіть їх .
- Який день тижня між вівторком і четвергом ? Середа .
Сьогодні середа- робочий день тижня , тож ми починаємо заняття .
- На голявинці лісові звірята .- Білка - на пеньку , білченя на гілці дерева .Зайчиха -зліва від дерева , зайченята -біля пенька , а де знаходяться їжак і їжаченята ?
-Порахуйте всіх тварин . Чи всі звіри однакові на зріст ?
- Більші на зріст - це батьки тваринок , а меньші на зріст - їх дитинчата .
- Порахуйте і запишить у зошит : у кого більше дитинчат у зайчихи , чи у їжа? У мами - зайчихи - зайченята , у тата їжака - їжаченята , а у білки ?Молодці !
- Пригадайте , як звуться дитинчата свійських тварин :
- Розгляньте картину , що на ній зображено ?
Що ми бачимо посеред картини ? Річку і сонечко вгорі .
( Акцентуємо увагу на питаннях хто ? що ?- закріплюємо знання )
- Хто стоїть ліворуч від річки ? Що знаходиться праворуч від річки ? Хто знаходиться з правої сторони річки ?
- Що росте з лівої сторони берега ? Хто літає праворуч від сонечка ? А хто літає - з лівої сторони від сонечка ? Скільки хмарин зліва від сонечка ? А праворуч ? Їх порівну , або однакова кількість хмарин з правого боку сонечка і з лівого . Молодці , впевнена , що на всі питання ви дали правильні відповіді .
- Недаремно ми сьогодні згадали про домашніх тварин . Зараз ми проведемо графічний диктант , звісно , ви вже здогадалися , що ми зобразимо домашню тварину , але яку само - ви дізнаєтесь виконавши завдання , хай це буде для нас приємним сюрпризом , я буду чекати на ваші роботи .
- Не поспішайте , уважно слухайте , міркуйте і рухайтеся по клітинках в заданому напрямку .
Завдання : зошит Математика , стор .8
Бажаю вам сонячного дня , хай сонечко світить у небі і в душі !
Комментариев нет:
Отправить комментарий