понедельник, 2 октября 2023 г.

 Розвиток мовлення .

Тема : 


- Вітаю вас , мої маленьки друзі ! 

- Погляньте , хто грає з нами в схованки ?

- Хто це ? Це грайлива кішечка Груня .

- Розгляньте її, скажіть : яка вона ? Смугаста , пухнаста , зеленоока, грайлива  , маленька , муркотлива , ласкава . Щойно ми з вами сказали слова-  ознаки предмета , які відповідають на питання : який , яка ? яке?які?    

- Слова - ознаки предмета ми використовуємо коли хочему цікаво і докладно розповісти про когось . або про щось . За допомогою слів - ознак ми можемо описати будь який предмет .

 Вправа - загадка : Я буду називати слова - ознаки , а ви ,завдяки ним , назвіть слово - предмет  (  повторення :прошу акцентувати увагу дитини на питаннях хто це ? що це ? )

 

- Маленький , сіренький , пруткий , довговухий . Хто це ? Це заяць .

- Запашна ,квітуча , красива , рожева . Що це ?

- Металева , червона , швидка ,легкова . Що це ?

- Смугастий , круглий , смачний , солодкий , червоний . Що це ?

- Хижий , смугастий , великий , страшний . Хто це ?

- Бачите , як до одного предмета можно підібрати багато слів - ознак . Завдяки ним наша мова стає красивішою , зрозумілішою .

Вправа - підберіть по три слова- ознаки до кожної картинки .


- Дерево - високе , зелене , струнке ; дерева - зелені , високі , стрункі ;

-Кущ -низький , зелений ,пишний ; кущі - низькі . зелені , пишні ;

- Лисиця - руда , хитра , пухнаста ; лисиці - ... .

- Лист - кленовий , жовтий ,сухий ; листя -....

- Відгатайте загадку і знайдіть відгадку поміж картинок :

Я руда , низького росту 

Хитра я і довгохвоста 

Вовку - братику сестриця 

А зовуть мене ...

- Поділить слово - відгадку на склади , старша підгрупа дітей зробіть  звуковий аналіз  в слові ЛИСИЦЯ .

Дид ./гра " Слова - назви ознак ."



Робота в зошиті Осінь , стор 8 .

- Чи є на картинці  серед  кімнат оселі - дитяча кімната ? Ні . 

- Чим відрізняється дитяча кімната інших кімнат оселі ?В дитячій кімнаті є багато іграшок , письмовий стіл , речі , які потрібні для заняття . Назви речі , які ти використовуєш під час занять .

Напиши по клітинках віконечка . Що ти бачиш з вікна своєї кімнати ?- намалюй у першому віконечку .

Намалюйте Колобків . На форматі 1/4 аркуша :  першого - сумного Колобка з блакитними слізками , другого - веселого з посмішкою червоного кольору 

 Пропоную  переглянути ввечері  всією родиною відео :


Завтра 4 жовтня для старшої підгрупи дітей заняття в блозі ; для молодших - онлайн заняття о 10.00

В четвер 5 жовтня о 10.00 онлайн заняття для всієх групи " Сонечко " , посилання на онлайн заняття і перелик необхідного матеріалу для роботи надійшлю у вайбер групу .

Бажаю вам завжди бути здоровими і щасливими . Бережіть себе і своїх рідних !



Комментариев нет:

Отправить комментарий