Розвиток мовлення .
Тема :
- Вітаю вас , мої маленьки друзі !
- Погляньте , хто грає з нами в схованки ?
- Хто це ? Це грайлива кішечка Груня .
- Розгляньте її, скажіть : яка вона ? Смугаста , пухнаста , зеленоока, грайлива , маленька , муркотлива , ласкава . Щойно ми з вами сказали слова- ознаки предмета , які відповідають на питання : який , яка ? яке?які?
- Слова - ознаки предмета ми використовуємо коли хочему цікаво і докладно розповісти про когось . або про щось . За допомогою слів - ознак ми можемо описати будь який предмет .
Вправа - загадка : Я буду називати слова - ознаки , а ви ,завдяки ним , назвіть слово - предмет ( повторення :прошу акцентувати увагу дитини на питаннях хто це ? що це ? )
- Маленький , сіренький , пруткий , довговухий . Хто це ? Це заяць .
- Запашна ,квітуча , красива , рожева . Що це ?
- Металева , червона , швидка ,легкова . Що це ?
- Смугастий , круглий , смачний , солодкий , червоний . Що це ?
- Хижий , смугастий , великий , страшний . Хто це ?
- Бачите , як до одного предмета можно підібрати багато слів - ознак . Завдяки ним наша мова стає красивішою , зрозумілішою .
Вправа - підберіть по три слова- ознаки до кожної картинки .
- Дерево - високе , зелене , струнке ; дерева - зелені , високі , стрункі ;
-Кущ -низький , зелений ,пишний ; кущі - низькі . зелені , пишні ;
- Лисиця - руда , хитра , пухнаста ; лисиці - ... .
- Лист - кленовий , жовтий ,сухий ; листя -....
- Відгатайте загадку і знайдіть відгадку поміж картинок :
Я руда , низького росту
Хитра я і довгохвоста
Вовку - братику сестриця
А зовуть мене ...
- Поділить слово - відгадку на склади , старша підгрупа дітей зробіть звуковий аналіз в слові ЛИСИЦЯ .
Дид ./гра " Слова - назви ознак ."
Робота в зошиті Осінь , стор 8 .
- Чи є на картинці серед кімнат оселі - дитяча кімната ? Ні .
- Чим відрізняється дитяча кімната інших кімнат оселі ?В дитячій кімнаті є багато іграшок , письмовий стіл , речі , які потрібні для заняття . Назви речі , які ти використовуєш під час занять .
Напиши по клітинках віконечка . Що ти бачиш з вікна своєї кімнати ?- намалюй у першому віконечку .
Намалюйте Колобків . На форматі 1/4 аркуша : першого - сумного Колобка з блакитними слізками , другого - веселого з посмішкою червоного кольору
В четвер 5 жовтня о 10.00 онлайн заняття для всієх групи " Сонечко " , посилання на онлайн заняття і перелик необхідного матеріалу для роботи надійшлю у вайбер групу .
Бажаю вам завжди бути здоровими і щасливими . Бережіть себе і своїх рідних !
Комментариев нет:
Отправить комментарий