Ознайомлення з природним довкіллям
Тема : Підводний світ .
-Добридень ,мої малята
Які в вас гарні оченята
Карі , сині та сиренькі
Ви для мене всі любенькі !
-Добрі подумки пошлить своїм друзям . На календарі понеділок - перший день тижня , тож ми починаємо заняття .
- Малята , закрийте очі, послухайте , що за звуки ви чуєте ? (1 хв .)
-Так , це звук моря , хвилі плещуть . Я запрошую вас у подорож океаном.
- Скажіть , будь ласка , на чому можно плевти по морю , океану ? ( на катері , на кораблі , на шхуні )
- А ми поринемо у підводний світ , тож виберіть серед човнів , який може пливти під водою .
- Так , у підводний світ можно занурити на підводному човні , та він дуже великий , а дітки ви ще малі , тож і підводний човен нам потрібен який ? ( малий ).
- Це - батискаф , глубоководний апарат , стіни його корпусу посиленої товшини , бо на дні океану дуже великий тиск води , тож міцність бати скафа потрібна для беспечної подорожі по морському простору .
- Маленьки діти сміливо зайняли місця біля ілюмінатора , тож нічого не пропливе повз наших оченят !
- Першого кого мибачимо - це кашалот - найбільший із зубастих китів ,він побив усі рекорди з пірнання на глибину океану. Самий великий мешканець океану .
-Далі я бачу морських мешканців , у яких п'ять променів " рук " , як у більшості їх родичів - це морські зірки
- Малята , які ще бувають зірки ? Де їх можно побачити ? В який час доби ?
- Пливемо далі , в ілюмінатор ми бачимо зграю дельфінів :
- Дельфіни дуже умні тварини .
- Так , я не помилилася ,дельфіни - це морські тварини , а не риби , хоча живуть у воді . Коли народжує мама - дельфін дитинча вона його годує півроку своїм молоком . В перші хвилини народження мама підштовхує свого малюка на поверхню води , де той робить свій перший вдох повітря .
- Дельфіни видають ультразвуки , за допомогою них , дельфіни спілкуються між собою і орієнтуються у просторі . До речі , у кожного дільфіна свій тембр голосу , як у людей різні голоси . Є в світі багато прикладів , коли дельфіни рятували людей , потропляючих у біду під час шторму , вони дуже чуттєві і на місті катастрофи кораблів . або загрози на воді для людини з'являються вчасно .
- Прошу вас уважно подивитися мультфільм " Дівчинка і дельфін " і послухайте чудову музику , вона без слів передає нам атмосферу мультфільма :
- Хто врятував дівчинку ?- Покажіть на картинці морського їжа , морського коника , осьминога , черепаху , медузу , краба , акулу , дельфіна , кашалота.
- Прошу вас підготуватися до наступного заняття : затануйте , будь ласка аркуш папіру у блакитний колір , розмістить його у горизонтальному положенні і поділить навпіл , на нижню частину аркушу, поверх блакитного кольора, нанесить жовтий , при змішуванні двох кольорів у вас вийде зеленуватий колір .
Комментариев нет:
Отправить комментарий